Emmies

Lär om min utlandstermin i USA och kanske en massa andra tankar, kan bli allt eller ingenting. Den som lever får se..

Midterm exams is finally over

Publicerad 2014-10-21 22:08:14 i Allmänt,

Skrev precis sista tentan i international marketing. Det var sjukt stressigt men jag hann åtminstone svara på allt och känner mig ändå helt okej nöjd. Förstod inte alla formuleringar och hade inte tiden att fråga men får hoppas jag fattade rätt. När jag lämnar in tentan ursäktar jag mig för min snirkliga stil pågrund av stress och läraren, en väldigt gammal herre säger tillbaka

"You are a wonderful and a very talent student" 

Jag blir typ tårögd, han är en så fin gammal gubbe och visst jag har insett att han tycker om mig men det där gjorde verkligen min dag! Och mitt självförtroende och min motivation behövde det. Nu ska jag läsa 50 sidor inför dagens sista lektion, ledarskap. Nej ledig blir man aldrig efter tenta, inte i USA åtminstone. 
Såhär förstörd känner jag mig just nu och jag lika röd som jag ser ut (om inte rödare). Stress gör mig till en tomat.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-10-21 22:34:24

Men shit! Peppen man får efter det kommentaren! :D

Postat av: Åsa tisell

Publicerad 2014-10-22 22:09:35

Underbart!!
Bra kämpat glöm inte att vila lite också;)

Postat av: Elin!

Publicerad 2014-10-23 10:37:36

Härligt tissel!! :D du äger. Puss!

Svar: Alltså du! Saknar dig Vegby, PUSS
Emmie Tisell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Tisell

23 årig tjej från den lilla orten Ulricehamn som just nu pluggar ekonomi i Linköping och börjar min utbytestermin i Chicago i september. Är en glad och sprallig tjej som älskar att idrotta, resa, festa och periodvis ganska klädintresserad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela