Emmies

Lär om min utlandstermin i USA och kanske en massa andra tankar, kan bli allt eller ingenting. Den som lever får se..

Dags för första dagen på nya jobbet..

Publicerad 2014-10-24 20:16:56 i Allmänt,

...typ så känns det. Dags för mig att snart ta bussen till Community service för att göra de första timmarna vid front desk. Ska vara där i 4 timmar men hoppas tiden går fort och att jag hinner plugga lite grann. Ska mest svara i telefon (vilket blir en utmaning) och öppna dörren för personer som är tillåtna att komma in. När jag tänker efter blir mitt jobb mer att agera dörrvakt. Kanske är något att skriva på CV:et.
 
Annars pluggar jag konstant, går runt med en inre stress som heter duga och har beslutsångest över om jag ska söka till styret eller inte. Alla kommentarer om det
 
är guldvärt för jag har just nu ingen aning och velar fram och tillbaka hela tiden. Har jag tiden? Vill jag? Kan jag bidra med något? Gaah mitt huvud exploderar.
 
Nej nu rinner tiden iväg och jag måste rusa! Håll tummarna för mig så får vi se om jag får använda musklerna till att köra ut något genom dörren ;)
 

Kommentarer

Postat av: Åsa tisell

Publicerad 2014-10-25 22:47:24

Härligt kort!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Tisell

23 årig tjej från den lilla orten Ulricehamn som just nu pluggar ekonomi i Linköping och börjar min utbytestermin i Chicago i september. Är en glad och sprallig tjej som älskar att idrotta, resa, festa och periodvis ganska klädintresserad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela