Emmies

Lär om min utlandstermin i USA och kanske en massa andra tankar, kan bli allt eller ingenting. Den som lever får se..

<3

Publicerad 2014-10-25 11:43:00 i Allmänt,

Idag värker mitt hjärta och hemlängtan är stor. Jag har gråtit för första gången i USA. Mamma & pappa ringde precis och berättade att min gammelmormor gått bort. Hon var en riktig energiknippe fram tills för några år sedan och hos henne har jag i princip firat alla mina senaste julaftonar. Hon blev 94 år gammal. I torsdag skickade jag ett vykort till henne eftersom att mamma sagt att hon var dålig. Det vykortet kommer hon aldrig få läsa och det gör ont att veta. Att inte få krama om familj och släkt just idag gör ont i hjärtat. Men jag tänker på er och saknar er, världens finatse släkt!  
 
Ta hand om varandra! <3

Kommentarer

Postat av: Julia Å

Publicerad 2014-10-25 18:08:24

<3 <3 <3

Postat av: Åsa tisell

Publicerad 2014-10-25 22:46:42

Vi saknar dig med<3
Vi får minnas alla mysiga,roliga, Goa o härliga stunder vi haft o delat med mormor Dagmar !

Postat av: Nana

Publicerad 2014-10-26 12:06:11

Jag tror ändå att hon läser det ifrån himlen<3

Postat av: Nastasja

Publicerad 2014-10-26 13:56:30

<3!! Beklagar sorgen Emmie. KRAMAR!

Postat av: MalleC

Publicerad 2014-10-26 22:16:53

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Tisell

23 årig tjej från den lilla orten Ulricehamn som just nu pluggar ekonomi i Linköping och börjar min utbytestermin i Chicago i september. Är en glad och sprallig tjej som älskar att idrotta, resa, festa och periodvis ganska klädintresserad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela