Emmies

Lär om min utlandstermin i USA och kanske en massa andra tankar, kan bli allt eller ingenting. Den som lever får se..

VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ

Publicerad 2014-11-08 02:33:14 i Allmänt,

Alltså den lyckan jag känner nu är orimlig, över svenskt godis liksom?! Men att mamma & pappa ens tänkte tanken på att skicka mig ett paket gör mig överlycklig. Och just precis när jag behöver det, mitt i mitt livs värsta tentaperiod kommer 1,5 kg svenskt lösgodis på posten!! Detta kommer jag leva på tills de kommer hit, min fina fina familj! <3
 
Nej nu ska jag fortsätta pluggandet, när motivationen kom tillbaka och försöka att inte trycka i mig hela påsen (vilket kommer bli svårt). ÅH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Tisell

23 årig tjej från den lilla orten Ulricehamn som just nu pluggar ekonomi i Linköping och börjar min utbytestermin i Chicago i september. Är en glad och sprallig tjej som älskar att idrotta, resa, festa och periodvis ganska klädintresserad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela