Emmies

Lär om min utlandstermin i USA och kanske en massa andra tankar, kan bli allt eller ingenting. Den som lever får se..

Tentap sjuka

Publicerad 2014-11-13 03:37:41 i Allmänt,

Hej alla!
Nu går jag snart in i en av mina värsta tentaperioder i mitt liv, nästa vecka ska 5 tentor skrivas, två presentationer göras och ett arbete ska in. Måndagen veckan därpå ska ytterligare två arbeten skickas in och en sista presentation, sen är jag fri! Inte riktigt lägligt att bli sjuk just nu, men det är jag. Snörvlar, har sprängade huvudvärk, halsont och feber.. En riktigt jäkla förkyldining med andra ord. Är just nu bara uppe och käkar innan jag ska återgå till sängen. Jag förstår inte alls hur jag ska hinna med allt jag tänkt/ vill göra men prio ett är att bli frisk. Hoppas kunna lösa det imorgon. 
Nej dags att sluta tycka synd om mig själv och hoppas att lite sömn hjälper! Godnatt på er.

Kommentarer

Postat av: Lina R

Publicerad 2014-11-14 20:21:54

Krya på dig ❤️

Postat av: MalleC

Publicerad 2014-11-17 19:20:10

Här får du en utmaning mitt i allt tentaplugg :)Fick tio frågor av Nasse, skrev tio själv och utmanar nu dig!
Dina tre favoritfilmer

Vad är din gulity pleasure? Guilty pleasue är något man skäms för att man gillar men kollar/lyssnar/gör ändå.

Om du fick dejta prins Carl Philip eller prins William, vem väljer du och varför?

Beskriv ditt drömjobb.

Om du bara fick äta en glassmak för resten av livet, vilken skulle det då vara?

Två riktigt bra böcker.

När grät du senast?

Och när skrattade du riktigt mycket senast?

Om du fick huvudrollen i en riktigt romantisk film, vem skulle vara din motskådespelare?

Tror du på liv efter döden?

Svar: Jag såg detta, spännande. Kommer svara på det efter tenta-p. Haha så håll ut ;)
Emmie Tisell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Tisell

23 årig tjej från den lilla orten Ulricehamn som just nu pluggar ekonomi i Linköping och börjar min utbytestermin i Chicago i september. Är en glad och sprallig tjej som älskar att idrotta, resa, festa och periodvis ganska klädintresserad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela