Emmies

Lär om min utlandstermin i USA och kanske en massa andra tankar, kan bli allt eller ingenting. Den som lever får se..

HALLOWEEN '14

Publicerad 2014-11-01 21:29:00 i Allmänt,

Igår var det ju som sagt Halloween här, herregud vad hypat det är i USA. Så himla kul att det börjar komma till Sverige mer och mer också. Jag gillar att klä ut mig och när vi fixade oss igår var nog roligare än själva festen. Sanna sminkade mig som Mimmi Pigg, jag blev sjukt njöd! Vi började med att dricka lite hemma och sen möta upp Felix, Alex, Charlotte och Violaine.
Det var hagel/snö storm igår också.
 
Jag trodde faktiskt att fler skulle vara utklädda både på tunnelbana och på festen men när vi tog tunnelbanan hem var det fullt med konstiga människor överallt, utklädda från allt mellan himmel och jord. SÅ KUL! Vi stannade hos Danny fram till klockan var typ 1.30 och de flesta började bli sugna på att dra ut. Natten avslutades med en skypedejt med en saknad vän, Hanna. <3
Jag och Katie (utklädd till någon i en film jag inte sett) 
Partners in crime
Kvällens mest kommenterade utkläddnad, så himla innovativt. Alex var utklädd till en hummer om någon missar det?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Tisell

23 årig tjej från den lilla orten Ulricehamn som just nu pluggar ekonomi i Linköping och börjar min utbytestermin i Chicago i september. Är en glad och sprallig tjej som älskar att idrotta, resa, festa och periodvis ganska klädintresserad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela