Emmies

Lär om min utlandstermin i USA och kanske en massa andra tankar, kan bli allt eller ingenting. Den som lever får se..

Andersonville

Publicerad 2014-11-04 15:18:00 i Allmänt,

Förra helgen var jag och Sanna i Chicagos svenska stadsdel, som sagt var jag inte alls speciellt imponerad men ändå kul att ha varit där. Hittade åtminstone en butik som erbjöd lite svenska delikatesser och ett cafe, men de hade inga kanalbullar (så besviken). Inget jag kommer åka till igen om mamma & pappa inte vill dit. 
Vi har länge pratat om att käka frozen yoghurt så det passade vi på att göra men även det var ltie av en besvikelse. Dock var alla tillbehör sjukt goda!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emmie Tisell

23 årig tjej från den lilla orten Ulricehamn som just nu pluggar ekonomi i Linköping och börjar min utbytestermin i Chicago i september. Är en glad och sprallig tjej som älskar att idrotta, resa, festa och periodvis ganska klädintresserad.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela